-
informacije o očekivanim dolascima i odlascima
-
informacije o slobodnim kapacitetima hotela
-
informacije o računima posetioca
-
prijava i odjava gostiju (check-in, check-out)
-
informacije o svim pruženim uslugama i unošenju iznosa na račun gosta
-
mogućnost osiguranja gostiju i izdavanje polise osiguranja
-
prijava boravka i kontrola pasoša i viza stranih gostiju
-
čuvanje lista usluga sa klasifikacijom po tipovima i kategorijama usluga
-
čuvanje lista tipova tarifnih stopa (osnovna, grupna, korporativna)
-
čuvanje lista klijentskih kompanija klasifikovanih po tipovima (korporacije, turističke agencije itd)
-
uređivanje tarifnih stavki za sve vrste usluga kao dodatak ugovoru (pansion i boravak, dodatne usluge)
-
utvrđivanje vikend tarifnih stopa
-
ograničenje usluga gostima koji borave na račun svojih kompanija
-
izdavanje računa-potvrde u skladu sa rezervacijama ili periodom boravka
-
različiti tipovi rezervacija (individualna, grupna, business, agencijska) po tipovima soba ili po sobama
-
informacije o slobodnim sobama svih tipova za određeni definisani period uključujući i informacije o maksimalnom broju gostiju za svaku sobu
-
unošenje statusa rezervacije (garantovana, negarantovana, lista čekanja)
-
odabir tarifnog tipa prilikom rezervacije; izbor usluge (polupansion, pun pansion, noćenje sa doručkom, dnevni boravak i sl.); definisanje dužine boravka, odabir konkretne sobe
-
formiranje paketa usluga (osnovnih i dodatnih)
-
mogućnost otvaranja folia i ličnog računa gosta tokom rezervacije
-
korišćenje informacija iz dotadašnjeg dosijea gosta
-
unošenje lista imena gostiju, povezivanje svih imena sa korišćenim tipovima soba
-
automatsko određivanje susednih soba za članove grupe
-
mogućnost avansnog plaćanja za rezervacije
-
analiza trenutne i očekivane popunjenosti
-
specijalne rezervacije (iznajmljivanje kancelarija, kongresnih sala, duži period boravka)
-
sistem rezervacije putem interneta sa automatskom potvrdom rezervacije uključujući i broj rezervacije
-
otkazivanje rezervacija u određenom vremenskom periodu (sa ili bez penala)
-
čuvanje evidencije o penalima po ustanovljenim pravilima
-
kontrola korišćenja uređaja (sefovi i sl)
-
različiti sistemi obračuna korišćenja uređaja
-
kontrola statusa soba (slobodna, zauzeta, rezervisana, u pripremi, spremljena, nespremljena, van upotrebe, ne izdaje se)
-
brzo menjanje statusa za više soba u isto vreme
-
unošenje informacija o hrani i piću potrošenim u svakoj sobi pomoću pocket-pc uređaja
-
unošenje informacija o ceni i količini konzumiranih artikala u folio gosta i otpisivanje sa stanja
-
smeštaj gostiju (u zavisnosti ili ne od prethodnih rezervacija)
-
vraćanje u sistem gosta koji je greškom odjavljen
-
grafički i tabelarni prikaz slobodnih soba i kreveta po spratovima i depadansima
-
mogućnost unošenja marketinških informacija (svrha dolaska, kategorija gosta, segment tržišta, izvor reklamiranja)
-
snimanje poruka za goste
-
prenošenje bezgotovinskog plaćanja na račun gosta
-
analiza kalkulacija sa kompanijama i turističkim agencijama
-
računi za plaćanje
-
upravljanje hotelskim uslužnim službama
-
organizacija servisa izgubljeno-nađeno
-
nalozi za: zamenu peškira, bade mantila, posteljine, čišćenje ili popravke
-
pregled finansijskih zaduženja svake sobe
-
pregled i naplata telefonskih poziva i korišćenja interneta po hotelskim tarifama
-
interfejs za povezivanje elektronskih brava sa hotelskim sistemom
-
povezivanje sa ključ-karticama uz programiranje validnosti kartice samo u periodu boravka gosta sa mogućnošću plaćanja svih dodatnih hotelskih usluga takvom karticom
-
definisanje drugih platnih kartica (kartice preko kojih se evidentiraju usluge hotela koje gost koristi)
-
mogućnost skraćenja i produženja boravka
-
mogućnost promene sobe u toku boravka
-
pregledi finansijskog stanja gosta (naplaćena, nenaplaćena i stornirana zaduženja, uplate i računi) ? odobravanje popusta
-
evidencija i naplata štete
-
evidencija primedbi
-
izdavanje računa za pojedince
-
izdavanje računa zbirno za goste u istoj sobi i zbirno za članove iste grupe
-
mogućnost naplate dela zaduženja
-
različite vrste plaćanja (gotovina, kartica, virman)
-
izdavanje gotovinskih računa
-
mogućnost definisanja različitih cena u zavisnosti od popunjenosti sobe
-
automatizacija poslovanja stacionara i sanatorijuma
-
arhiviranje istorije bolesti i terapija u folio gosta stacionara
-
informacije o objektu i mogućnost uvida gosta u stanje svog računa putem info-terminala
-
centralizovano vođenje više hotela raspoređenih lokalno, regionalno i globalno
-
priprema izveštaja i finansijskih dokumenata za računovodstvo
-
izveštaj po vrstama usluga, sumarno i po gostima
-
izveštaji o prihodima i rashodima
-
izveštaj o ukupnom prometu po foliu
-
izveštaj o izdatim i storniranim računima
-
izveštaji o stanjima blagajne
-
izveštaji o nenaplaćenim realizacijama
-
izveštaj o popravkama
-
izveštaj po tarifama
-
izveštaji po izabranim gostima, sobama, zaposlenima i drugi od strane korisnika definisani izveštaji
-
prijem izveštaja putem interneta
-
statistički izveštaji o ukupnom hotelskom poslovanju
-
zbirni obračun i izdavanje fiskalnog računa
-
itd.